Wizualizacja Galerii Olimpia w Bełchatowie

W czerwcu 2012 roku nastąpi otwarcie konceptu handlowego realizowanego przy ul. Mysiej 3 w Warszawie. Jeden z działających tam salonów będzie należał do NAP sp. z o.o. Będzie to trzeci – flagowy salon firmy i zajmie 220 mkw. powierzchni. W NAP będzie można znaleźć artykuły wyposażenia wnętrz renomowanych marek. NAP jest m.in. dystrybutorem produktów firm takich jak: Jensen, Gras, Original BTC, Vandyck, Somma, Lanerossi, MYdrap. Kolorystyka produktów NAP jest bliska kolorom ziemi. Projekty meblowe bazują na naturalnych tkaninach, a elementy drewniane wykonane są z litego drewna.

Poza Warszawą jeden z salonów NAP znajduje się w Sopocie. Marka prowadzi także sprzedaż na terenie kraju za pośrednictwem strony internetowej. Salon w Warszawie będzie jedynym otwartym w 2012 roku. Kolejne lokalizacje przewidziane są najwcześniej na 2013 rok i bardzo możliwe, że znajdą się one w mniejszych centrach handlowych.

Spółka Mysia Corporate Center rozpoczęła w 2012 roku realizację kameralnego konceptu handlowego, w którym znajdą się butiki nowych marek lub salonów multibrandowych nieznanych dotąd w Polsce. Inwestycja jest realizowana przy ul. Mysiej 3 tuż obok Placu Trzech Krzyży w Warszawie. Koncept handlowy Mysia 3 będzie miał trzy kondygnacje o powierzchni całkowitej 2,5 tys. mkw., w tym powierzchni najmu 2 tys. mkw. W obiekcie zlokalizowane będą sklepy (w tym m.in. pierwszy salon marki modowej COS, należącej do koncernu H&M), delikatesy i kawiarnie. Natomiast na pierwszym piętrze wyznaczono przestrzeń dla organizacji wydarzeń artystycznych i kulturalnych. Otwarcie zaplanowano latem 2012 roku.