LPP: wiosną 2013 debiut nowej marki

House, jedna z marek należąca do grupy LPP

House, jedna z marek należąca do grupy LPP

Firma odzieżowa LPP pracuje nad wprowadzeniem nowej marki odzieżowej. Zgodnie z planem, ma się ona pojawić  na rynku z początkiem przyszłego roku. Zarząd spółki nie podaje jeszcze nazwy nowego konceptu, ale wiadomo, że będą to salony z ubraniami dla młodych osób, w szczególności dla aktywnych kobiet w wieku od 15 do 25 lat. Nieoficjalnie mówi się, że będzie to sieć podobna do Cropp.

Na początku przyszłego roku LPP chce uruchomić około 30 sklepów tej marki w centrach handlowych na terenie całego kraju. Jedne z pierwszych salonów nowej sieci będą działać m.in. w centrum handlowym Europa Centralna w Gliwicach, City Center w Rzeszowie oraz w Centrum Handlowym Wzgórze w Gdyni.

– W tym roku zostanie otwarty tysięczny sklep LPP, a na koniec roku powinniśmy zarządzać siecią sprzedaży o powierzchni 415 tys. mkw. powierzchni. Podobne tempo rozwoju chcemy uzyskać w najbliższych latach, budując nowe placówki w krajach, w których już dzisiaj jesteśmy obecni, a także uruchamiając na wiosnę 2013 roku sieć sklepów oferujących młodym klientkom odzież i dodatki nowej marki, nad którą pracujemy od kilku już miesięcy – poinformował Marek Piechocki, prezes zarządu LPP SA.

Należąca do Grupy Kapitałowej LPP, LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska