Galeria handlowa

W kwietniu 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wojas sięgnęły 15 mln zł i były o 25 proc. wyższe od osiągniętych w kwietniu 2011 roku. W okresie styczeń – kwiecień 2012 wielkość przychodów ze sprzedaży przekroczyła 48 mln zł i była wyższa o prawie 21 proc.

Wojas SA należy do  największych polskich producentów obuwia. Zatrudnia prawie 1 tys. osób i dysponuje siecią ponad 130 salonów firmowych. Ponad 20 proc.  produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii. Jak już informowała redakcja Retailnet.pl spółka w 2012 roku planuje otworzyć 7-10 salonów firmowych.

W 2008 r. Wojas  zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskane na rynku pieniadze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. Dzieki temu w ciągu 3 lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła. Polska firma zainwestowała też w spółke Wojas Slovakia rozwijając sieć sprzedaży u  naszego południowego sąsiada. Obecnie liczy ona 9 salonów.