Intersport: wzrost sprzedaży w pierwszych miesiącach 2012 roku

Salon Graal w Galerii Mokotów

Salon Graal w Galerii Mokotów

Zarząd Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2012 roku wyniosły ponad 16 mln zł i były wyższe o prawie 8  proc. niż rok wcześniej.  Zwiększenie obrotów w salonacch spółki było zasługą wzrostu sprzedaży asortymentu turystycznego i team sport (w tym piłka nożna).

Narastająco, w okresie od stycznia do kwietnia 2012, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki przekroczyła 79 mln zł i była wyższa o 16,6 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (68,1 mln zł).

Spółka Intersport Polska SA jest siecią sklepów sportowych. Obecnie posiada 30 salonów w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi blisko 32 tys.mkw.

Intersport Polska sprzedaje markowy sprzętu sportowy w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w centrach handlowych. Salony sprzedaży Intersport znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. W 2012 roku spółka otwiera sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016