Wizualizacja Retail Park Radomsko

Wittchen SA nie otworzy w tym roku żadnego nowego sklepu w centrach handlowych. Rozwój sprzedaży detalicznej uniemożliwiły firmie opóźnienia prac budowlanych nowych galerii handlowych w Polsce.

– Na ten rok nie możemy potwierdzić żadnych otwarć. Zmieniły się terminy budowy nowych centrów handlowych i wszystko przesunęło się na kolejny rok. Planowaliśmy otwarcie trzech salonów, ale okazało się to niemożliwe – mówi Monika Hofman, starsza specjalistka ds. PR firmy Wittchen. 

Firma Wittchen została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena i dziś jest  liderem na rynku ekskluzywnej galanterii skórzanej. Marka posiada sieć własnych salonów firmowych i stoisk patronackich w całym kraju, prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, prężnie rozwija działalność eksportową. Obecnie w Polsce zlokalizowane są 54 salony marki Wittchen. Tylko jeden z nich znajduje się przy głównej ulicy. Reszta mieści się w centrach handlowych. Spółka posiada sklepy firmowe na rynku wschodnim, głównie w Rosji, na Ukrainie i na Białorusi. Wittchen sprzedaje też swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego.

Spółka posiada centrum logistyczne w Palmirach, w którym zlokalizowany jest magazyn, skład celny oraz departament jakości. Obecnie w firmie zatrudnionych jest ponad 450 osób. W 2010 roku firma została przekształcona z Wittchen sp. z o.o. w Wittchen SA.