Punkt Urzędu Miasta w Galerii Nowy Świat

Firma PBH SA, do której należy marka Quiosque planuje uzupełnić swoją sieć sprzedaży detalicznej. Spółka zamierza ponownie otwarzyć sklep internetowy. Ma on powstać jeszcze w 2012 roku i będzie w nim dostępny pełen asortyment towarów sprzedawanych w sieci tradycyjnych salonów marki.

Quiosque była jedną z pierwszych marek na polskim rynku odzieżowym posiadających sklep internetowy. Działał on przez trzy lata od 2004 roku, po czym został zamknięty. Powodem były niezadowalające obroty.

Marka należąca do bydgoskiej firmy powstała w 1991 roku. Sieć sprzedaży stanowią salony własne, sklepy franczyzowe oraz outlety zlokalizowane w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Wielkość salonów Quiosque wynosi od 100 do 170 mkw i znajdują się one zarówno w centrach i galeriach handlowych oraz przy głównych ulicach. W samym 2011 roku marka mogła się pochwalić wzrostem obrotów w całej sieci na poziomie 43 proc.

Marka zajmuje się sprzedażą odzieży i dodatków wyłącznie dla kobiet. W ofercie znajdują się ubrania w stylu klasycznym, soft office i light casual.