Sephora: kilkanaście nowych salonów do 2015 roku

Perfumeria sieci Sephora w Starym Browarze

Perfumeria sieci Sephora w Starym Browarze

16 maja 2012 roku w kieleckiej Galerii Korona zostanie otwarta 89. perfumeria Sephora. Będzie to pierwszy nowy salon sieci otwarty w 2012 roku. W ubiegłym roku firma Sephora Polska sp. z o.o. otworzyła siedem perfumerii:  w Słupsku, Radomiu, Opolu, Kielcach, Szczecinie, Toruniu i Rzeszowie.

Salony Sephora w Polsce działają w największych centrach handlowych oraz przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast. Na polskim rynku firma działa od 13 lat. Średnia powierzchnia salonów to 250-300 mkw. Spółka wciąż poszukuje lokali w których może otworzyć swe placówki,  głównie w nowotwopowstajacych centrach handlowych. Właściciele sieci planują do 2015 roku otworzyć kilkanaście kolejnych perfumerii. Za ekspansję marki odpowiada Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska sp. z o.o. i oraz szef czeskiej spółki Sephory.

Sephora to sieć perfumerii, założona we Francji w 1969 roku.  Z czasem marka otworzyła salony na całym świecie, stając się jednym z liderów w branży kosmetycznej. Sephora zajmuje się sprzedażą perfum i kosmetyków pielęgnacyjnych ekskluzywnych marek oraz produktów firmowanych własnym logo. W jej ofercie są produkty takich marek jak  Dior, Chanel, Prada, Armani, Lancome, Yves Saint Laurent czy Versace. Marka jako pierwsza wprowadziła innowacyjny model otwartej perfumerii, gdzie klient ma nieograniczony dostęp do produktów i może swobodnie testować kosmetyki.

Firma zapowiada, że przymierza się też do wprowadzenia sprzedaży internetowej na terenie Polski. Taka forma sprzedaży ma ułatwić zakup produktów klientom mieszkającym w znacznej odległości od perfumerii stacjonarnych.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016