Centrum Handlowe Focus Mall Bydgoszcz

O blisko 7 procent – w stosunku do I kwartału 2011 roku – wzrosły obroty w Centrum Handlowym Focus Mall Bydgoszcz, wchodzącym w skład sieci Focus Mall. Centrum  odwiedzało około 650 tys. osób miesięcznie.

– Warty podkreślenia jest fakt, że wzrost obrotów w Focus Mall Bydgoszcz jest przez nas notowany od wielu miesięcy. W roku 2011 wyniósł on 9 procent, w stosunku do 2010 roku. Śmiało możemy powiedzieć, że bydgoska galeria dzięki odpowiedniemu i konsekwentnemu doborowi najemców, systematycznej, bieżącej pracy zarządcy oraz przemyślanym działaniom marketingowym wypracowała sobie pozycję lidera wśród centrów handlowych województwa kujawsko-pomorskiego – mówi Aleksandra Kuczyńska, dyrektor operacyjna Alfa Asset Management, firmy zarządzającej siecią Focus Mall w Polsce.

W I kwartale 2012 roku lista sklepów Focus Mall w Bydgoszczy powiększyła się o salon Lynx Optique. Został on urządzony na 136 mkw. powierzchni. Zarządca zorganizował w centrum także 5 dużych wydarzeń specjalnych.

Focus Mall Bydgoszcz powstał w centrum miasta w zrewitalizowanych zakładach mięsnych. Jest największą galerią wchodząca w skład sieci Focus Mall. Centrum liczy  ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 42 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się prawie 140 sklepów. Wśród nich znajdują się: delikatesy Alma, jedyne w Bydgoszczy salony tak znanych marek odzieżowych jak: Zara, Bershka, Stradivarius, Aldo, Esprit i Mango, a także wielkopowierzchniowy market elektroniczny Saturn oraz sklepy z wyposażeniem domu Duka i Home&You. W centrum znajduje się także wielosalowe kino Cinema City. Focus Mall Bydgoszcz został oddany do użytku w 2008 roku. 

Sieć galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w Polsce, w skład której wchodzą obiekty w Bydgoszczy, Piotrkowie Trybunalskim, Rybniku i Zielonej Górze należy do Aviva Investors.