Siedziba Google w Chinach

Zarząd Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w maju 2012 roku przekroczyły 16 mln zł  i były wyższe o 10,4 proc.  niż w maju 2011 roku. Narastająco, w okresie od stycznia do maja 2012, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła około 95,5 mln zł i była wyższa o 15,5 proc. od przychodów osiągniętych rok wczesniej.

Spółka Intersport Polska SA jest siecią sklepów sportowych. Obecnie posiada 30 salonów w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi blisko 32 tys. mkw. Zarząd spółki zapowiada, że w 2012 roku planuje dalszy rozwój swej sieci sprzedaży.

W II kwartale 2012 roku na ogólną sprzedaż w salonach Intersport pozytywnie powinien wpłynąć przygotowywany obecnie projekt Euro. Sieć uzyskała tytuł Oficjalnego Sklepu Sportowego i ma wyłączność na sprzedaż produktów sportowych na stadionach i strefach kibica. Podczas tegorocznych mistrzostw spółka planuje uruchomienie około 150 stanowisk kasowych w 27 dodatkowych (poza sklepami) punktach sprzedaży.

W 2012 roku spółka otworzyła swoje nowe salony w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.