AD Trading: nowa sieć kawiarni na polskim rynku

CH Józefosław

CH Józefosław

Przedstawiciele szwedzkiej sieci kawiarni Wayne’s Coffee zapowiadają, że wycofują się z Polski. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl od przedstawicieli spółki AD Trading, właściciele marki postanowili zrezygnować z naszego rynku, ponieważ nie dostrzegli w nim odpowiedniego potencjału.

AD Trading sp. z o.o., która była odpowiedzialna za rozwój sieci kawiarni zgodziła się zakończyć tę współpracę i przy okazji nawiązać nowe porozumienie również z siecią kawiarni.Wayne’s Coffee zastąpi- również szwedzka- marka The Coffee Factory. Ma ona zapewnić franczyzobiorcom znacznie lepsze warunki współpracy. Wayne’s Coffee posiada w Polsce tylko pięć kawiarni.

Przedstawiciele AD Trading poinformowali nas, że wielu franczyzobiorców chce dalej prowadzić swoje kawiarnie, ale już pod szyldem The Coffee Factory. Prawdopodobnie jeszcze w czerwcu zostanie otwarta nowa kawiarnia z logo The Coffee Factory w nowej galerii handlowej budowanej w okolicach Warszawy. 

Marka Wayne’s Coffee powstała w Sztokholmie w 1994 roku. Sieć działająca na zasadzie franchisingu posiada ponad 100 lokali na świecie. W Polsce sieć kawiarni działała od połowy 2006 roku i w najlepszym okresie posiadała łącznie zaledwie 6 punktów sprzedaży. 
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016