Gino Rossi: plany rozwoju sieci sprzedaży

Salon Gino Rossi w CH M1 Czeladź

Salon Gino Rossi w CH M1 Czeladź

Spółka Gino Rossi, która zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia uruchomiła salon franczyzowy w centrum handlowym M1 Czeladź. Na potrzeby nowego sklepu właściciel wynajął lokal o powierzchni 106 mkw. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl kolejny punkt sieci zostanie otwarty na przełomie sierpnia i września 2012 roku.

Spółka Gino Rossi powstała w 1992 roku jako przedsięwzięcie udziałowców z Polski i Włoch. Jednym spośród sześciu założycieli był pochodzący z Włoch fabrykant Gino Rossi. Od 2006 Gino Rossi SA notowana jest na GPW. Firma posiada własny zakład produkcyjny w Słupsku, gdzie znajduje się główna siedziba spółki. Należy też do niej zakład produkujący galanterię skórzaną w Elblągu.

 Obecnie w ramach sieci handlowej Gino Rossi funkcjonuje 80 salonów własnych zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie kraju. Spółka współpracuje również z grupą 100 klientów multibrandowych sprzedających obuwie Gino Rossi. W związku z nową strategią rozwoju spółka planuje w ciągu najbliższych 2 lat uruchomić około 20 punktów franczyzowych. Salony będą otwierane w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców według nowego standardu aranżacyjnego.

W 2011 roku pod marką Gino Rossi zostało otwartych pięć sklepów własnych i jeden franczyzowy o łącznej powierzchni 619 mkw. Na 31 grudnia 2011 roku sieć sklepów Gino Rossi liczyła 75 sklepów w kraju i za granica o łącznej powierzchni ponad 7 tys. mkw.
 

Reklama

Galeria Jurajska