Salon Gino Rossi w CH Klif

Zarząd spółki Gino Rossi SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki w okresie styczeń-czerwiec 2012 r. wyniosły prawie 99 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 15 proc.

Przychody ze sprzedaży GK wyniosły w czerwcu 2012 r. 16,5 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 20 proc.

Sprzedaż spółki Gino Rossi w okresie styczeń-czerwiec 2012r. wyniosła ponad 51 mln. zł. i była wyższa od osiągniętej w okresie styczeń-czerwiec 2011r. o 9 proc., natomiast sprzedaż spółki Simple wyniosła niemal 50 mln zł. i była wyższa od osiągniętej w okresie styczeń-czerwiec 2011r. o 23 proc.

Sprzedaż spółki Gino Rossi w czerwcu 2012 przekraczała 8,4 mln zł. i była wyższa od osiągniętej w czerwcu 2011r. o 10 proc., natomiast sprzedaż spółki Simple wyniosła w czerwcu 2012r. ponad 9 mln zł. i była wyższa od osiągniętej w czerwcu 2011r. o 30 proc.- poinformował Tomasz Malicki, prezes zarządu.

Gino Rossi jest polską marką działającą w segmencie obuwia i akcesoriów z wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje kilkadziesiąt sklepów firmowych w Polsce i za granicą oraz kilka sklepów outletowych. W ofercie Gino Rossi znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie oraz akcesoria.