Wizualizacja Centrum Browar City Czarnków

Spółka Browar Gontyniec SA, produkująca piwa marki Gniewosz oraz piwa marki Noteckie planuje do końca 2012 roku otworzyć 14 stoisk firmowych Gold w centrach handlowych na terenie kraju.Spółka posiada już cztery punkty sprzedaży m.in. w Atrium Copernikus w Toruniu, Przymorze w Gdańsku, Magnolia we Wrocławiu oraz Ster w Szczecinie. Srednia powierzchnia otwieranych punktów to około 10 mkw.

– Pierwszy flagowy punkt uruchomiliśmy pod koniec 2011 roku w centrum handlowym M1 w Krakowie. Do tej pory otworzyliśmy cztery stoiska, kolejne ruszą we wrześniu – powiedział redakcji Retailnet.pl Jakub Strojny rzecznik prasowy Browar Gontyniec SA.

Spółka planuje też przebudowanie należącego do niej, zabytkowego browaru w Czarnkowie tworząc tam m.in. centrum handlowe. Centrum Browar City Czarnków ma nadal produkować piwo łącząc swą tradycyjną działalność z wystawienniczą (zwiedzanie zabytkowego browaru i muzeum) oraz handlową i hotelową.Do istniejącego budynku dobudowany ma zostać pasaż przykryty przeszklonym dachem, prowadzący do nowoczesnej galerii handlowej. W ramach inwestycji powstanie galeria handlowa z marketem o powierzchni 4,5 tys. mkw. oraz m.in. część hotelowa i biurowa. Obiekt będzie dysponował parkingiem na 126 miejsc. Projekt obiektu powstał w Studio Architektury Kontur.

Browar Gontyniec SA jest przedsiębiorstwem, które zajmuje się produkcją i sprzedażą piwa. Spółka jest właścicielem browaru w Kamionce koło Chodzieży, a także Browaru Czarnków. Udziałowcem Browar Gontyniec SA jest fundusz inwestycyjny Black Lion NFI SA.