Vistula Group: plany rozwoju sieci salonów w 2012 roku

Witryna salonu Home&You

Witryna salonu Home&You

Od 7 lipca 2012 roku działają kolejne salon marki Vistula i Wólczanka. Sklep Vistula o powierzchni 90 mkw. jest usytuowany na pierwszym piętrze w Centrum Handlowym Plaza w Lublinie. Salon został zrealizowany według nowego projektu. Salon Wólczanki uruchomiono też w Galerii Malta w Poznaniu. Lokal ma 46 mkw. powierzchni.

Vistula Group SA, właściciel takich marek jak Vistula, W. Kruk, Wólczanka i Deni Cler planuje w tym roku otworzyć około 16 nowych salonów i stoisk o łącznej powierzchni ponad 1,5 tys. mkw. Na ekspansję spółka zaplanowała przeznaczyć w tegorocznym budżecie 6 mln zł. Zarząd spółki zapowiada, że chce w ten sposób osiągnąć wzrost przychodów oraz zwiększyć efektywności sieci sprzedaży.

Dodatkowo Vistula Group SA planuje ponieść nakłady na inwestycje odtworzeniowe, głównie w kluczowych i najbardziej dochodowych lokalizacjach, zarówno w segmencie odzieżowym jak i jubilerskim. Założone w budżecie na 2012 r. nakłady na ten cel wynoszą 2 mln zł.

Sieć należąca do Vistula Group SA aktualnie posiada 256 sklepów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 24 tys. mkw. W tym 70 sklepów to salony marki Vistula, 78 sklepów marki W.Kruk, 72 sklepy marki Wólczanka oraz 33 sklepy marki Deni Cler.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska