CDRL: plan rozwoju sieci Coccodrillo

Salon  Coccodrillo

Salon Coccodrillo

 – Partnerów szukamy w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Interesują nas lokale w centrum, przy głównych ulicach oraz w galeriach handlowych. Nie wykluczamy współpracy z partnerami w mniejszym miejscowościach z tradycją i potencjałem handlowym. Sklep Coccodrillo powinien mieć powierzchnię od 50 mkw. do 70 mkw. Oczekujemy dostosowania go do naszych wymogów odnośnie kolorystyki, oświetlenia i aranżacji wnętrza – mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

Historia Coccodrillo, jednej z polskich marek odzieży dziecięcej, sięga początku lat 90. Jej twórcami są Marek Dworczak oraz Tomasz Przybyła, obecni prezesi CDRL SA, właściciela marki. Wykorzystali oni znaczny popyt na odzież dziecięcą i początkowy brak silnej konkurencji. Wypełniając tę lukę na rynku, zbudowali firmę, która dziś działa także poza granicami Polski.

– Obecnie w kraju jest 160 salonów Coccodrillo. Za granicą w oparciu o franczyzę działają 34 zagraniczne salony z wizerunkiem Coccodrillo: w Niemczech, Austrii, Rumunii, Czechach i na Łotwie. Do tego na Węgrzech, Łotwie, Litwie, w Estonii, Czechach i Rumunii funkcjonują łącznie 46 punkty sprzedaży modelu shop in shop – mówi Marek Dworczak.

Koncepcje wszystkich ubranek Coccodrillo i ich wzory tworzone są we własnym biurze projektowym. Spółka CDRL SA prowadzi działalność w zakresie projektowania i opracowania nowych kolekcji odzieży, a także sprzedaży głównie poprzez sieć salonów własnych i franczyzowych. Koncepcja sieci sklepów Coccodrillo powstała równolegle ze stosowanym przez firmę modelem franczyzy. Dzięki temu sieć butików w początkowym okresie działalności rozwijała się spójnie i dynamicznie.

W 2010 przeprowadzona została modernizacja wizerunku sklepów Coccodrillo.- Do takiej decyzji przyczyniły się zmiany na rynku oraz ewoluujące wymagania klientów. Nowe galerie i centra handlowe wymagają nowoczesnego podejścia do wizerunku marki. Przestrzeń musi być starannie zaplanowana, a produkty dostępne i dobrze widoczne – podkreśla Tomasz Przybyła, wiceprezes zarządu CDRL SA.

Marka Coccodrillo dostępna jest także on-line. Sklep internetowy (www.sklep.coccodrillo.pl) działa od listopada 2010 r. Jest to, jak podkreślają właściciele marki, ważny i przyszłościowy kanał dystrybucji, który cały czas się rozwija. W ofercie sklepu znajdują się aktualne kolekcje, jak również odzież z poprzednich sezonów.
 

Reklama

Galeria Jurajska