Aryton: plany rozwoju sieci salonów odzieży damskiej

Salon sieci Aryton

Salon sieci Aryton

Jeszcze w 2012 roku firma Aryton sp. z o.o. planuje otwarcia salonów w najważniejszych centrach handlowych w Polsce. Najnowszy sklep sieci powstać ma jeszcze w lipcu 2012. Łącznie firma posiada 32 salony (16 salonów własnych, 3 salony outletowe i 13 salonów franczyzowych). Średnia powierzchnia butików mierzy 100 mkw. Produkty marki można kupić także za pośrednictewm sklepu internetowego.

Aryton od lipca 2012. wdraża nową strategię marki. W efekcie- jak poinformowała w komunikacie-do zespołu marketingu dołączył Tomasz Gardziewicz pracujący wcześniej w LPP SA, gdzie był m.in. kierownikiem biura marketingu Cropp. Firma zatrudniła też Pawła Bieńkowskiego, który  od 17-stu lat zajmuje się budowaniem oraz wdrażaniem strategii działań komunikacji marketingowej i PR. Pracował on m.in. dla ITI, L’Oreal, BMW, Philipsa, Dawida Wolińskiego i Macieja Zienia. Właściciel marki Aryton podkreśla, że współpracuje z Martą Kalinowską, która  stała na czele działu mody w magazynie Elle.

Aryton to polska firma rodzinna z ponad dwudziestoletnią tradycją. Została założona w 1989 roku przez Danutę i Ryszarda Cierockich, którzy przez cały czas są właścicielami firmy. Właścicieli w pracy wspierają dwie córki, Sylwia i Patrycja. Patrycja Cierocka odpowiada za produkt, natomiast Sylwia za wizerunek marki.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016