Redan: wzrost sprzedaży sklepu internetowego

Salon Top Secret & Friends

Salon Top Secret & Friends

W I półroczu 2012 roku Grupa Kapitałowa Redan rozszerzyła ofertę sklepu internetowego Top Secret o nowe grupy artykułów. E-commerce- jak poinformował zarząd spółki Redan- nadal odnotowuje dobre wyniki, w pierwszych sześciu miesiącach roku sprzedaż wzrosła o 88 proc. w porównaniu do I półrocza 2011 roku.

– Dodatkowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę sklepu internetowego. Klientom daje możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru. W przyszłości planujemy rozwój w kolejnych kategoriach takich jak kosmetyki czy akcesoria biurowe – powiedział Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

W powiększonej ofercie sklepu prócz bielizny znajdują się oferowane pod marką Top Secret: kubki, filiżanki, naczynia do serwowania, pudła, pojemniki, zestawy łazienkowe. – W kategorii bielizna do współpracy pozyskaliśmy wyselekcjonowane marki, które należą do czołówki w sprzedaży on-line w tej kategorii produktów: Gossard, Usual by Felina, Lupo, Kinga, Konrad, Pretty Polly, Consay, Fiore, Golden Lady. Są one rozpoznawalne dla klientów e-commerce. W tej chwili wprowadzamy miesięcznie do sprzedaży ok. 50 artykułów z nowego asortymentu – dodaje Michał Kałużyński.

Sklep internetowy Top Secret cieszy się sporą popularnością. – Biorąc pod uwagę ogólnodostępne badania polskiego internetu oraz statystyki sklepu internetowego Top Secret dostępnego pod adresem www.topsecret.pl, który odnotował w maju 2012 roku ponad 1 mln unikalnych użytkowników, wyraźnie widać, że nasz sklep on-line jest w czołówce sklepów internetowych zaraz po Empiku, Merlinie, czy Tchibo – dodaje Michał Kałużyński.

W czerwcu Grupa Redan przeprowadziła też badanie satysfakcji klientów sklepu on-line,
w której udział wzięło ponad 2,6 tys. osób, z czego blisko 1,6 tys. zadeklarowało, że kontaktowało się z Biurem Obsługi Klienta e-sklepu Top Secret. Najkorzystniej ankietowani odpowiadali na pytanie o wrażenie z kontaktu z firmą Top Secret. Ponad 69 proc. respondentów odpowiedziało, że bardzo dobre. Spośród sugestii do poprawy 21 proc. ankietowanych wskazało dostępność produktów prezentowanych w sklepie on-line.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket. W Polsce grupa kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. W sieci funkcjonuje obecnie ponad 470 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016