Experian: wzrost FootFall Index Polska w lipcu 2012

FootFall Index Polska

FootFall Index Polska

Upalny lipiec nie zmniejszył zainteresowania Polaków zakupami. W pierwszym miesiącu wakacji liczba klientów odwiedzających centra handlowe była o ponad 1 proc. wyższa niż rok wcześniej. W porównaniu z czerwcem 2012 kupujących wprawdzie ubyło, jednak FootFall Index Polska co roku pokazuje, że w wakacje znacznie mniej intensywnie robimy w zakupy.

Dopiero we wrześniu liczba odwiedzających centra handlowe zaczyna rosnąć, by na przełomie października i listopada osiągnąć najwyższy poziom w roku. Wysoki poziom FootFall Index Polska utrzymuje się potem do końca roku.

Experian plc to spółka z siedzibą w Dublinie, która monitoruje ruch klientów w centrach handlowych. Swoje systemy badawcze firma zainstalowała już w 41 krajach w których przygotowuje systematyczne raporty. Badania Experian plc prowadzi w blisko 900 obiektach handlowych na całym świecie. Jej badania pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji klientów. Dostarczają też informacji dotyczących wykorzystania parkingu.

Polskę obsługuje berlińskie biuro firmy Experian, które jest odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.

 

 

Reklama

Galeria Jurajska