Rossmann: dobre wyniki sieci drogerii

Drogeria Rossmann

Drogeria Rossmann

Grupa Rossmann jest właścicielem jednej z największych w Europie sieci salonów z kosmetykami. Spółka w pierwszym półroczu 2012 roku osiągnęła sprzedaż przekraczającą 2,7 mld euro, co oznacza wzrost o 12,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2011.

W spółkach zagranicznych sieci Rossmann m.in. w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Turcji i Albanii sprzedaż w tym okresie wzrosła o 10,2 proc. i wyniosła prawie 692 mln euro.  Natomiast w Niemczech sprzedaż wyniosła ponad 2  mld euro, co oznacza wzrost o 13,7 proc. Do końca roku Grupa Rossmann zamierza osiągnąć poziom sprzedaży w wysokości 5,8 mld euro.

Obecnie na świecie funkcjonuje blisko 2,6 tys. drogerii Rossmann. W tym ponad 1,6 tys. w Niemczech,  653  w Polsce, 178 na Węgrzech, 109 w Czechach, 6 w Albanii oraz 9 w Turcja 9. Spółka w 2012 roku uruchomiła 210 nowych drogerii, z czego połowę  w Niemczech.

Rossmann działa na polskim rynku od 19 lat. Drogerie są samoobsługowe i oferują szeroki asortyment drogeryjno-perfumeryjny oraz gospodarstwa domowego. W sklepach można kupić wiele produktów marek własnych, takich jak.: Isana, Rival de Loop, Sun Ozon oraz Babydream. Firma posiada swoje punkty sprzedaży m.in. w centrach handlowych. Rossmann zamierza w 2012 roku otworzyć kilkadziesiąt nowych lokali, by zwiększyć ilość posiadanych sklepów do siedmiuset.

W lipcu 2012 roku otwarto drogerię Rossmann o powierzchni ponad 617 mkw. w Parku Handlowym Matarnia.
 

Reklama

Galeria Jurajska