Castorama: rozwój sieci marketów budowlanych w Polsce

Market Castorama przy Magnolia Park

Market Castorama przy Magnolia Park

Podczas Shopping Center Forum 2012 będzie można spotkać się i porozmawiać z przedstawicielami Castorama Polska. W najbliższych miesiącach firma chce otworzyć dwa markety budowlane i szuka nowych lokalizacji dla swoich sklepów.

– W najbliższych latach planujemy budowę około 30 nowych sklepów na terenie całego kraju. Będą one powstawać zarówno w miastach, w których dotychczas brakowało Castoram, jak również w miejscach, w których już prowadzimy działalność, a pomimo to wciąż widzimy możliwości dalszego rozwoju sieci sprzedaży – informuje redakcję Retailnet.pl Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą Castorama Polska sp. z o.o.

Od początku 2012 roku otwarto trzy nowe sklepy marki we Wrocławiu, Białymstoku i Swarzędzu oraz przebudowano market sieci Brico Depot w Stargardzie Szczecińskim, który już działa pod szyldem Castorama. W ostatnim czasie otwarto market w Swarzędzu.

 – Chcemy maksymalnie ułatwić mieszkańcom Wielkopolski dostęp do naszej oferty. Marka Castorama cieszy się w tej części kraju dużą popularnością, o czym świadczy m.in. sukces naszych pozostałych sklepów w tym województwie. Swarzędz jest lokalizacją o dużym potencjale. Z oferty nowego sklepu będą z pewnością korzystali mieszkańcy tego miasta, które wyróżnia się dużą gęstością zaludnienia, jak i jego okolic – w tym wschodniej części Poznania – mówi Jarosław Jóźwiak, dyrektor sklepu w Swarzędzu.

Firma Castorama została założona we Francji przez Christiana Dubois w 1969 roku. Castorama Polska sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1994 roku. Otwarcie pierwszego sklepu miało miejsce trzy lata później w Warszawie. Rok później otwarto kolejne dwa w Poznaniu i Krakowie. Castorama Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii sklepów DIY w Polsce. Wraz z obiektem w Swarzędzu firma posiada już 68 sklepów (w tym 63 sklepów Castorama i 5 sklepów Brico Depot) na terenie całego kraju, o łącznej powierzchni handlowej 450 tys. mkw. i zatrudnia około 10 tys. pracowników.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl

 

Reklama

Galeria Jurajska