Shopping Center Forum: LPP poszukuje nowych powierzchni handlowych

Salon sieci Reserved

Salon sieci Reserved

Osoby odpowiedzialne za rozwój sieci sklepów należących do LPP SA, podczas wrześniowej konferencji Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 będą uczestniczyć w prezentacjach nowych centrów handlowych. Zarząd spółki zapowiada, że wzrost powierzchni sieci sklepów w 2012 roku wyniesie około 95 tys. mkw. netto (tj. 28 proc.).

Szacowana wartość nakładów (środki trwałe) na rozwój sieci sklepów to 210 mln zł. Powierzchnia handlowa sieci Reserved wzrośnie do końca tego roku o 21 proc. co oznacza, że na koniec roku marka będzie miała 257 tys. mkw. powierzchni handlowej. Wzrośnie też powierzchnia salonów Cropp (do 73 tys. mkw. na koniec roku), House ( do 65 tys. mkw.) i Mohito ( największy przyrost powierzchni handlowej z 17 tys. mkw. na koniec 2011 roku do 39 tys. mkw. na koniec 2012 r.)

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Na warszawskiej GPW jest notowana od 2001 roku. LPP jest obecnie właścicielem 5 marek odzieżowych: Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars.

Na koniec pierwszego półrocza 2012 roku sieć detaliczna LPP liczyła 978 sklepów z czego: 325 Reserved, 276 Cropp, 235 House i 125 Mohito.

W skład Grupy Kapitałowej LPP SA wchodzą: LPP SA – jako jednostka dominująca, 5 zależnych spółek krajowych, 16 zależnych spółek zagranicznych.
 

Reklama

Galeria Jurajska