Wojas: o rozwoju sieci sklepów na Shopping Center Forum

Salon Wojas

Salon Wojas

Strategia Grupy Wojas SA zakłada dalszy wzrost i powiększanie udziału rynkowego poprzez rozwój sieci sprzedaży. Nowe punkty będą lokowane przede wszystkim w centrach handlowych, zarówno już istniejących, jak też otwieranych oraz przy ulicach o charakterze handlowym. Nakłady z tytułu planowanych nowych salonów w centrach handlowych szacowane są na 2,5 mln zł.

Firma Wojas, która produkuje i sprzedaje obuwie w pierwszym półroczu 2012 roku otworzyła 6 salonów i zlikwidowała jeden na terenie Polski. Dodatkowo uruchomiła pierwszy sklep partnerski na Ukrainie w centrum handlowym Arsen (miejscowość Ivano-Frankivsk).

Na wrześniowych targach Shopping Center Forum & Trade Fair 2012, prezes spółki Wiesław Wojas będzie przyglądał się nowym projektom centrów handlowych podczas prezentacji na Project Flash.
Szczegółowe informacje o wrześniowych targach można uzyskać na stronie: www.scf2012.retailnet.pl.

Spółka Wojas SA w I półroczu 2012 osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie  przekraczającym  72 mln  zł, co oznacza wzrost o ponad 21 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego. Wzrost sprzedaży wynika z rozwoju detalicznego kanału dystrybucji – wzrost sprzedaży w tym kanale wyniósł 31 proc. i stanowi już 84,4 proc. skonsolidowanej sprzedaży.  Zysk brutto po I półroczu 2012 roku wyniósł ok. 1,2 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

Na dzień 30 czerwca 2012 roku detaliczna sieć sprzedaży Wojas obejmowała 135 sklepy. Zgodnie z przyjęta strategią wszystkie otwierane salony mają nowa stylistykę zaprojektowaną przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o. Wystrój salonu charakteryzuje się zestawieniem jasnych kolorów bieli i drewna dębowego oraz przestrzennym układem mebli, który tworzy nowoczesny charakter wnętrza.

Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła. Polska firma zainwestowała też w spółkę Wojas Slovakia rozwijając sieć sprzedaży u naszego południowego sąsiada. Obecnie liczy ona kilka salonów.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016