Salon Bartek

Firma Bartek SA, która jest właścicielem sieci sklepów z obuwiem dziecięcym rozpatruje klika ciekawych lokalizacji dla swoich sklepów, przy jednoczesnej weryfikacji obecnej sieci sprzedaży- ponformowal redakcję Retailnet.pl Waldemar Ciępka dyrektor ds. handlowy Bartek SA.

Podczas wrześniowego Shopping Center Forum & Trade Fair 2012, Waldemar Ciępka będzie rozmawiał o rozwoju sieci salonów Bartek. Więcej informacji na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Obecnie w ramach sieci obuwniczej Bartek funkcjonuje 55 sklepów firmowych, w tym 36 własnych i 19 franczyzowych, o średniej powierzchni 50-80 mkw. Obuwie jest również dostępne w blisko 200 sklepach multibrandowych, a także za pośrednictwem sklepu internetowego.

Ostatnio uruchomiony salon Bartek o powierzchni 39 mkw. znajduje się w CH Złote Tarasy w Warszawie.

Marka Bartek znana jest w kraju i za granicą już od 1991 roku. Głównym wyznacznikiem konstrukcji butów  jest specyfika anatomii stopy dziecka.  Modele wykonywane są ze starannie dobranych naturalnych skór oraz materiałów włókienniczych najwyższej jakości.