Shopping Center Forum: rozmowy o planach rozwoju sieci salonów Triumph

Bielizna Triumph

Bielizna Triumph

Przedstawiciele firmy Triumph International Polska sp. z o.o. podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2012 będą zapoznawać się z powstającymi w Polsce obiektami handlowymi. Zamierzają rozmawiać z inwestorami tych obiektów w których mogłyby w przyszłości zostać otwarte sklepy z bielizną.

– W roku 2011 otworzyliśmy 17 salonów Triumph w Polsce, były to m.in. takie centra handlowe jak Kaskada Szczecin, Futura Kraków czy rzeszowskie Millenium Hall. Średnia powierzchnia naszych lokali wynosi 60 mkw. – powiedziała w rozmowie z Retailnet.pl Agnieszka Siebauer-Osman z Triumph International Polska sp. z o.o.

-Portfolio marki obejmuje szeroki wybór bielizny dziennej, nocnej oraz strojów kąpielowych. W ofercie posiadamy bieliznę na każdą okazję dla różnych grup wiekowych. Głównym klientem salonów Triumph są zasadniczo kobiety, aczkolwiek firma posiada również w asortymencie bieliznę dla mężczyzn- podkreśla   Agnieszka Siebauer-Osman.

Triumph jest obecny w ponad 120 krajach na całym świecie. Pod markami Triumph, Sloggi, Valisere i HOM firma projektuje, produkuje i sprzedaje bieliznę, koszule nocne, piżamy oraz stroje kąpielowe. Obecnie w Polsce firma Triumph posiada ok. 160 salonów franchisingowych.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/?filter=najemcy&sort=nazwisko
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016