Kan: rozwój sieci salonów Tatuum na Shopping Center Forum 2012

Salon sieci Tatuum

Salon sieci Tatuum

Spółka Kan, która jest właścicielem marki odzieżowej Tatuum w 2012 roku uruchomiła kilka salonów w centrach handlowych i planuje kolejne otwarcia w tego typu obiektach. Kan sp. z o.o. w swoim portfolio posiada także markę Coyoco. Obecnie sieć Tatuum w Polsce liczy około 60 salonów własnych. Ponadto 40 sklepów Tatuum jest zlokalizowanych poza granicami kraju m.in. w Rosji, Czechach, czy na Węgrzech. Salony marki znajdują się m.in. w warszawskich Złotych Tarasach i CH Arkadia, gdańskim Centrum Alfa i Galerii Bałtyckiej czy krakowskiej Galerii Kazimierz i Galerii Krakowskiej. 

Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 180 mkw. Od marca 2012 roku produkty marki są dostępne internetowym sklepie. A w maju poszerzyła ofertę e-sklepu o wysyłkę towarów za granicę. Dzięki temu klienci mogą odebrać swoje produkty pod dowolnym adresem na terenie Unii Europejskiej.

Przedstawiciele firmy Kan będą obecni na SCF 2012. Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl .
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016