FAM: otwarcie sklepu internetowego Jack Wolfskin

Salon sieci Jack Wolskin

Salon sieci Jack Wolskin

Jack Wolfskin, sieć sklepów oferujących odzież, buty i sprzęt turystyczny, ogłosił otwarcie w Polsce internetowego salonu  sprzedaży.  W ofercie sklepu internetowego znalazła się cała aktualna kolekcja produktów Jack Wolfskin. Sklep powstał we współpracy z FAM Spółka Jawna.

– FAM Spółka Jawna to doskonały partner dla Jack Wolfskin ze względu na wysokie kompetencje i wiarygodność w branży sprzętu turystycznego. Detalista jest wyraźnie obecny ze swoją siecią sprzedaży na terenie Polski, co pokazuje doskonałą logistykę, jak również wysokie kompetencje w zakresie sprzedaży internetowej – mówi Markus Boetsch, dyrektor ds. sprzedaży Jack Wolfskin.
Rozwój w kierunku nowego atrakcyjnego kanału sprzedaży, dzięki współpracy z firmą FAM, jest kolejnym potwierdzeniem intensywnego rozwoju marki Jack Wolfskin na terenie Polski.

– Od wielu lat z powodzeniem współpracujemy, dostarczając produkty Jack Wolfskin do sieci naszych sklepów. Jednak prowadząc dystrybucję w taki sposób, nie mamy szans zapewnić pełnej dostępności produktów, a kolekcja Jack Wolfskin jest potężna i zwiększa się z sezonu na sezon. Nadszedł czas, aby zrobić krok naprzód i osiągnąć idealny stan, kiedy klient może wybrać jakikolwiek produkt lub kolor Jack Wolfskin – mówi Marcin Gabryołek, prezes firmy FAM Spółka Jawna.

Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych oraz w 4000 punktach sprzedaży w Europie i Azji. W ciągu ostatnich lat firma Jack Wolfskin wprowadziła na rynek liczne nowości materiałowe i produktowe. Może także poszczycić się kilkoma opatentowanymi technologiami w zakresie odzieży, plecaków i namiotów. W roku 2011 obrót przedsiębiorstwa wyniósł 355 mln euro, co odpowiada wzrostowi o 22,5 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Przedsiębiorstwo Jack Wolfskin, mające siedzibę w Idstein (Taunus) w Niemczech, zatrudnia 630 pracowników.

Założona w 1995 roku, FAM Spółka Jawna jest jednym z ważniejszych polskich detalistów w branży sprzętu turystycznego, oraz autoryzowanym dealerem marki Jack Wolfskin w Polsce. Sieć sklepów aktualnie składa się z 5 sklepów stacjonarnych Horyzont, oraz 3 sklepów Jack Wolfskin Store, a także sklepu internetowego: www.e-horyzont.pl i nowo utworzonego sklep.jack-wolfskin.pl.

 

Reklama

Galeria Jurajska