Salon CCC

W planach spółki NG2 na 2012 rok jest powiększenie powierzchni handlowej swoich sklepów o co najmniej 37 tys. mkw. Oznacza to wzrost o ponad 24 proc. W latach 2013-2015 planujemy powiększyć powierzchnię handlową o nie mniej niż 127 tys. mkw.– czytamy w komunikacie spółki. 

W Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech ekspansja ma być przeprowadzona poprzez otwieranie własnych sklepów detalicznych. Na pozostałych rynkach, głównie w Rosji, w Rumunii oraz w krajach nadbałtyckich Grupa NG2 zamierza współpracować z franczyzobiorcami.

NG2 informuje, że powierzchnia sklepów własnych spółki w Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech ma wzrosnąć o blisko 93 tys. mkw., w sklepach franczyzowych w Europie Środkowej i Wschodniej o ponad 34 tys. mkw.

Obecnie NG2 posiada 709 placówek. Z tego większość stanową  salony własne których NG2 posiada 596. 85 to sklepy franczyzowe, a  28 agencyjne. Spółka jest właścicielem sklepów marek CCC, Quazi i Boti. Prowadzi sprzedaż w Polsce, na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Rosji, Kazachstanie i na Łotwie.