Carrefour Polska: 200 nowych sklepów franczyzowych rocznie

Carrefour

Carrefour

– Osiągnięcie sukcesu w biznesie nie jest trudne, kiedy u swego boku ma się silnego, stabilnego i doświadczonego partnera. Takim partnerem dla polskich firm jest właśnie Carrefour Polska. Nasz koncept franczyzowy sprawdził się w wielu krajach, dopasowany jest do potrzeb klienta i uczy polskich przedsiębiorców lepszych sposobów zarządzania własnym biznesem. Dzięki temu gwarantuje wymierne korzyści naszym partnerom – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

Grupa Carrefour od lat rozwija swój koncept franczyzowy. Obecnie w sieci franczyzowej Carrefour Polska działa ponad 250 sklepów z logo Carrefour Express. Co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W roku 2012 Carrefour planuje otworzyć w sumie ponad 200 sklepów osiedlowych. W kolejnych latach zamierza utrzymać tempo otwarć ponad 200 sklepów rocznie.

Pod marką Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: supermarkety, hipermarkety, sklepy franczyzowe, galerie handlowe i stacje paliw. Carrefour oferuje dwa formaty sklepów franczyzowych: Carrefour Express z zielonym logo, którego powierzchnia sprzedaży wynosi od 100 do 500 mkw. oraz Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo, posiadający powierzchnię od 50 do 100 mkw. położony w bliskim sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych, w dużych miastach.

 

Reklama

Galeria Jurajska