Sklep Bomi

Bomi Smak Tradycji – pod takim szyldem będą działać nowe sklepy spożywcze, które powstaną w ramach reaktywacji sieci Bomi. Przypomnijmy, sieć została zamknięta w związku z ogłoszeniem w lipcu 2012 roku upadłości firmy.

Delikatesy prowadzone przez franczyzobiorców mają mieć nową formułę. Planowana jest nie tylko zmiana logo, ale także zmiana aranżacji wnętrz sklepów. Pierwszy sklep Bomi – Smak Tradycji uruchomiono we wrześniu 2012 roku w Centrum Handlowym Madison w Gdańsku. Kolejny zostanie otwarty w połowie października w CH Batory w Gdyni.

– Klienci mogą liczyć na nową jakość, pełną ofertę i komfortowe zakupy. Będą więc sprzedawane znane produkty brandowe oraz marki regionalne. Chcemy bazować na produktach świeżych, mających regionalnych dostawców – mówi Dariusz Flisikowski, dyrektor Pionu Franczyzy Bomi i Ajencji.

Przedstawiciele sieci zapowiadają, że Bomi, pomimo trudności związanych z sytuacją finansową spółki, podjęło próbę polegającą na przejęciu najlepszych placówek przez prywatnych inwestorów na zasadzie franczyzy. Jak informowaliśmy, zarząd Bomi prowadzi już rozmowy z kontrahentami na temat franczyzy. Ich faza jest zaawansowana. Według przedstawicieli w czwartym kwartale spółka będzie działać już w nowej formie franczyzowej bez sklepów własnych i z małym zapleczem administracyjnym.