Salon sieci Black Red White

Międzynarodowa sieć sprzedaży Black Red White powiększyła się o kolejny sklep firmowy. 12 października 2012 roku otwarto pierwszy własny salon wyposażenia wnętrz w Budapeszcie.

Grupa Black Red White lokuje ponad 40 proc. swojej sprzedaży za granicą. Asortyment firmy dostępny jest, poza rynkiem polskim, w ponad 40 krajach świata. Nowo otwarty salon w Budapeszcie to kolejny z ponad 60 punktów sprzedaży Black Red White na Węgrzech.

Na ponad 2,6 tys. mkw. ekspozycji wystawienniczej sklepu firmowego w Budapeszcie zaprezentowano 50 aranżacji pokojów dziennych, młodzieżowych, sypialni oraz jadalni. Wzorem polskich salonów Black Red White, również w sklepie w Budapeszcie uruchomiona została Strefa Dobrych Cen, na którą firma przeznaczyła 590 mkw. przestrzeni sklepu. Dostępne są w niej m.in. kuchnie, meblościanki, biurka, szafy, szafki rtv, regały, stoliki okolicznościowe, sypialnie i przedpokoje.

Dodatkowo, w nowym salonie w Budapeszcie dostępne jest Studio Kuchni o powierzchni 158 mkw., w którym zaprezentowano 13 układów mebli kuchennych. Do dyspozycji klientów oddany został także dział z meblami tapicerowanymi, o powierzchni 350 mkw. Uzupełnienie asortymentu stanowi bogata oferta artykułów dekoracyjnych m.in. ceramika, wyroby szklane, porcelana, pościel, lampy, zegary czy artykuły tekstylne.

Grupa Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20 proc. udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży. W skład Grupy wchodzi Black Red White SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą.

Grupa Black Red White dysponuje rozbudowaną siecią około 2300 punktów sprzedaży, z których ponad połowa to salony poza granicami kraju.