Salon Top Secret

Zarząd Top Secret, marki należącej do Redan SA poinformował, że sprzedaż on-line generuje coraz większe zyski. Obecnie spółka opracowuje nowy system sklepu, odpowiadający, jak podkreśla Grzegorz Lipnicki wiceprezes zarządu Top Secret sp. z o.o., rosnącym wymaganiom klientów, pojawiającym się wyzwaniom technologicznym i znacznie większym potrzebom sprzedażowym.

– Sklep internetowy marki Top Secret działa od 4 lat. Dobrze zarabiamy i przede wszystkim widzimy w nim duży potencjał wzrostu w kolejnych latach, dlatego e-commerce jest intensywnie rozwijany. Przygotowujemy się do wprowadzenia sklepu w nowej odsłonie. Główne atuty nowego systemu to wysoka intuicyjność, prosta forma, integracja z social mediami, kilka systemów rekomendacji, prezentacja produktów na sylwetce, propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych, czy też wirtualne kategorie. Uruchomienie projektu planowane jest na IV kwartał – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Grzegorz Lipnicki wiceprezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

Grupę docelową sklepu internetowego stanowi grupa docelowa, do której skierowana jest oferta marek spółki Redan z segmentu modowego – Top Secret, Troll i Drywash. Jest ona dodatkowo rozszerzona jak zauważają przedstawiciele spółki o osoby kupujące on-line, które lubią i preferują ten rodzaj zakupów lub z różnych przyczyn, jak chociażby miejsce zamieszkania, nie mogą dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym. – Dodatkowo bardziej rozbudowana oferta e-sklepu o bieliznę czy artykuły do dekoracji wnętrz, kieruje do nas kolejnych klientów zainteresowanych szerszym asortymentem – dodaje Lipnicki.

Poza tradycyjną prezentacją odzieży, na klientów e-sklepu http://www.sklep.topsecret.pl/ts czekają dodatkowe rozwiązania ułatwiające zakupy. Specjalnie skonstruowany filtr umożliwia wyświetlenie oferty według stylizacji lub tradycyjną prezentację produktów według asortymentu i marek. System rekomendacji dodatkowo poleca produkty wg. najlepiej sprzedających się czy też najczęściej oglądanych, podobnych w tej samej kategorii. Nowoczesna forma prezentacji odzieży, możliwość obejrzenia produktu na sylwetce i włączenia opcji zoom, dokładny opis produktu (tabela rozmiarów, wymiary produktu, skład procentowy użytych surowców oraz przepis prania) ma pozytywnie wpływać na decyzje zakupowe klientów.

Dostawa przesyłek odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera – firma Siódemka oraz od niedawna Paczkomatów InPost. Zamówienia e-sklepu obsługuje magazyn centralny, który mieści się w Łodzi. Realizacja zamówień, w zależności od opcji dostawy, jest możliwa w ciągu 48 godzin. Wirtualny sklep w miesiącu odwiedza ok. 1 mln użytkowników i liczba ta, jak informuje zarząd, systematycznie rośnie.