Salon sieci Cipo&Baxx

Sieć supermarketów Piotr i Paweł może w 2012 roku poprawić swoje wyniki o ponad 200 mln zł, zbliżając się do 2 mld złotych przychodów- informuje zarząd firmy. W tym roku bowiem obroty spółki systematycznie rosną- informuje Piotr Woś, prezes Piotr i Paweł SA.

– W I połowie 2012 r. dynamika naszych obrotów wyniosła 11 proc. Z danych za wrzesień wynika, że nasze wyniki były na podobnym poziomie. Oczywiście, musimy wziąć pod uwagę pogarszającą się sytuację gospodarczą, a także zaostrzającą się konkurencję wśród sieci handlowych, mam jednak nadzieję, że w 2012 r. zanotujemy min. 10 proc. wzrost obrotów względem minionego roku – mówi Piotr Woś.

W ocenie zarządu obecna sytuacja to dla spółki szansa na umocnienie pozycji na rynku handlowym, a także dobry moment na rozwój sieci.

– Chociażby ze względu na fakt, że można wynegocjować lepsze warunki najmu z deweloperami – dodaje Woś. Firma rozwija się, jak podkreśla zarząd, dzięki otwarciom nowych salonów, a także dzięki wzrostowi sprzedaży w już działających sklepach oraz w internecie.

Obecnie Piotr i Paweł SA zarządza 87 sklepami, z czego większość działa w największych aglomeracjach i miastach średniej wielkości. W przyszłym roku firma zamierza otworzyć swój 100 sklep w Polsce. Spółka prowadzi także sprzedaż on-line oraz planuje dynamiczny rozwój produktów pod własną marką. Obecnie oferuje ponad 250 produktów private label, a do końca 2012 r. ma być ich ponad 300, a w 2013 r. 500.

– Skupimy się na produktach ze średniej półki, ale chcemy także rozwijać półkę ekonomiczną oraz premium – zapowiada Piotr Woś.