Zofia Morbiato, Venezia

– Nadpodaż powierzchni handlowych i wzrost znaczenia sprzedaży internetowej sprawia, że centra handlowe muszą w znacznie większym stopniu wyróżniać się na tle konkurencji, by zainteresować najemców– mówi Zofia Morbiato, dyrektor ds. rozwoju w sieci Venezia.

-Zmianę na lepsze w relacjach pomiędzy najemcami powierzchni handlowych, a wynajmującymi je zauważamy przede wszystkim tam, gdzie rodząca się konkurencja pozytywnie reguluje relacje biznesowe, a właścicieli galerii skłania do bardziej partnerskiej współpracy z najemcam- podkreśla Zofia Morbiato.

Proponowane zapisy umów najmu- zdaniem Morbiato, są znacznie mniej jednostronne, niż kilka lat temu, a ich ostateczne wersje w większym stopniu uwzględniają stanowisko negocjacyjne najemcy.

Firma I.O.Venezia sp.j działa od 1996 roku. Marka Venezia oferuje obuwie damskie i męskie oraz galanterię skórzaną Obecnie w ramach sieci funkcjonuje ponad 70 salonów firmowych w znanych galeriach handlowych. I.O.Venezia 2008 roku uzupełniła swoją ofertę o odzież marki Unisono. Stroje Unisono, podobnie jak buty Venezia projektowane i szyte są we Włoszech. Unisono posiada kilkanaście salonów.

Więcej o relacjach na linii najemcy i wynajmujący powierzchnie handlowe w centrach handlowych, w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.