OpenMedia: rozwój sieci sklepów Avans

Salon Avans

Salon Avans

Zarząd spółki OpenMedia poinformował , że zamierza przyspieszyć rozwój sieci Avans w Polsce. Nowe elektromarkety sieci każdy o powierzchni około 1 tys. mkw., powstały w Łukowie (województwo lubelskie) oraz w Jaworze (województwo dolnośląskie).

Łukowski elektromarket otwarty został 25 października, natomiast sklep Avans w Jaworze rozpoczął działalność 26 października 2012. Nowo otwarte elektromarkety oferują asortyment branży Multimedia/RTV/AGD, ze szczególnym naciskiem na nowe technologie.

– Otwarcie dwóch nowych elektromarketów pod brandem Avans jest dla nas ważnym krokiem w zakładanej dalszej, dynamicznej ekspansji na polskim rynku. A fakt, że inauguracja działalności tych sklepów nastąpiła w ciągu kilku dni od uzyskania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest tylko potwierdzeniem naszego przygotowania do intensywnego rozwoju sieci i skutecznego umacniania pozycji marki, szczególnie w tych regionach, w których dotychczas nie byliśmy obecni.

Warto zaznaczyć, że rynek handlowy stabilizuje się i dostępnych jest dziś coraz więcej lokalizacji w nowoczesnych galeriach. Coraz częściej odnawia się także galerie, które funkcjonują na lokalnym rynku już kilka lat, co wiąże się również z remodelingiem i rekomercjalizacją. Zamierzamy wykorzystać te tendencje i wybierać spośród najlepszych lokalizacji – mówi Sławomir Tomala, prezes zarządu OpenMedia, właściciela sieci Avans.

Spółka OpenMedia, poprzez którą bracia Tomalowie zarządzają siecią Avans, jeszcze w tym roku planuje otwarcie kilkunastu nowych elektromarketów, a w przyszłym, 2013 roku, jeszcze intensywniejszą kontynuację powiększania sieci sprzedaży na mapie Polski.

– Osiągnięcie pozycji lidera w branży elektromarketów jest dla nas priorytetowym celem. Będzie to możliwe dzięki skutecznemu i konsekwentnemu rozwijaniu sieci sprzedaży w najlepszych dla klientów lokalizacjach. Nie możemy jeszcze ujawniać konkretnej liczby sklepów, które planujemy otworzyć, ale zapewniam, że będzie to znacząca liczba, a każda z decyzji o nowej lokalizacji poprzedzona będzie wnikliwymi analizami danego regionu oraz zakładanej przyszłej rentowności. Z naszego doświadczenia wynika, że sukcesywne pozyskiwanie udziałów rynkowych jest najskuteczniejszą metodą na prowadzenie biznesu w tej branży. Dzięki wzrostowi organicznemu i kolejnym akwizycjom zamierzamy zbudować silną grupę elektromarketów, obecnych w całej Polsce i tym samym zostać liderem rynku w ciągu trzech lat – dodaje Sławomir Tomala.

Obecnie rodzina Tomalów zarządza dwiema markami – Avans i Media Expert. 24 października br. złożony został do UOKiK wniosek o przejęcie elektromarketów kolejnej marki – Havo. Po uzyskaniu zgody na ich zakup, bracia Tomalowie zarządzać będą ponad 240 sklepami własnymi i ponad 200 franczyzowymi.

 

Reklama

Galeria Jurajska