Wojciech Filipczyk, Kakadu: sklep ze zwierzętami przyciąga klientów do centrum handlowego

Wojciech Filipczyk, prezes zarządu Kakadu

Wojciech Filipczyk, prezes zarządu Kakadu

-Nie chodziło o to, by otwierać kolejny, taki sam sklep zoologiczny jak sklepy już istniejące na rynku. Koncepcja na biznes zakładała bycie innym, bardziej atrakcyjnym od reszty – podkreśla Wojciech Filipczyk, prezes zarządu Kakadu sp. z o.o.

 Jak mówi- od samego początku celem było stworzenie profesjonalnej sieci sklepów zoologicznych w całej Polsce. Spółka na swoje sklepy wybiera atrakcyjne lokalizacje, tak by swoją ofertą i podejściem wyróżnić się od reszty rynku. Kakadu postawiło na żywe zwierzęta. Dziś sklepy Kakadu stanowią uzupełnienie oferty centrów handlowych, stanowią swojego rodzaju magnes dla odwiedzających.

– Tym co nas zdecydowanie wyróżnia na rynku to duża ekspozycja żywych zwierząt, która cieszy się ogromną popularnością nie tylko wśród klientów Kakadu, ale również zachęca do odwiedzin tych, którzy nie posiadają zwierząt – dodaje Filipczyk.

Widząc duże zainteresowanie zwierzętami ze strony klientów Kakadu organizuje między innymi spotkania z hodowcami rasowych kotów, psów czy też pokazy terrarystyczne.

– Pokazy terrarystyczne, które często przeprowadzamy na terenie galerii, przed sklepami Kakadu to duża atrakcja zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Odważniejsi decydują się na zdjęcia z wężami. Ze względu na duże zainteresowanie pokazy terrarystyczne często prowadzimy w głównych pasażach centrów handlowych. Niestety, nie wszyscy zarządcy uznają te pokazy za atrakcyjne nie zezwalając na przeprowadzanie ich poza sklepem. Jednak ci, którzy widzą w nich potencjał np. w budowaniu traffic’u w swoim centrum handlowym, z pewnością tego nie żałują – podsumowuje Filipczyk.

Od powstania pierwszego sklepu Kakadu minęło 13 lat. Kakadu to sieć sklepów zoologicznych posiadająca 37 salonów zlokalizowanych w centrach i parkach handlowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016