Michał Grom, EM&F: w e-commerce rośnie rola urządzeń mobilnych

Michał Grom, prezes E-commerce Services

Michał Grom, prezes E-commerce Services

– Warto inwestować w handel internetowy w Polsce patrząc na jego statystyki dotyczące rozwoju. Wzrost przychodów z tego sektora jest najwyższy w Unii Europejskiej i wynosi 30 proc. – twierdzi Michał Grom, prezes E-commerce Services prowadzącej sprzedaż internetową sieci Smyk i Empik.

– Wzrasta także liczba internautów w Polsce. Ciekawym faktem jest również dynamiczny przyrost zakupów poprzez urządzenia mobilne, pomimo tego, że nadal stanowi to niewielki udział w całym rynku handlu internetowego.

Zdaniem Michała Groma rozwój rynku pozytywnie wpływa na obroty sklepów internetowych należących do Empik Media&Fashion. Łączne przychody EM&F w segmencie e-commerce (składają się na niego sklepy internetowe empik.com, smyk.com, empikfoto.pl, empiktravel.pl i gandalf.com.pl) w II kwartale 2012 r. wyniosły 27 mln zł (wzrost o 77 proc.). Z kolei w całym I półroczu 2012 r. całkowite przychody segmentu e-commerce wyniosły 51 mln zł, co oznacza wzrost o 75 proc.

Sklep empik.com został uruchomiony w październiku 1998 r. przez spółkę Empik sp. z o.o. i aktualnie jest on zarządzany przez spółkę E-commerce Services sp. z o.o. (ECS). Na empik.com aktualnie funkcjonuje 10 głównych kategorii produktowych. Sklep ma zasięg ogólnopolski, wysyła także część paczek za granicę kraju. Oferta sklepu on-line obejmuje ofertę salonów tradycyjnych, poszerzoną o dodatkowe kategorie produktowe.

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016