Salon Wojas

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wojas SA w październiku 2012 roku wyniosły blisko 22 mln  zł i były wyższe o 8,6 proc. od osiągniętych rok wcześniej. Przez dziesięć miesięcy 2012 roku przychody spółki ze sprzedaży przekroczyły 134 mln zł i były wyższe o 18,1 proc.

Przedstawiciele spółki Wojas deklarowali, że w 2012 roku otworzą od 7 do 10 nowych sklepów w Polsce. Do końca września otwarto ich sześć. Ponadto spółka zmodernizowała wnętrza 13 salonów w polskich centrach handlowych, m.in. Warszawa Wileńska, Twierdza Kłodzko, Port Łódź, Magnolia Park we Wrocławiu, Osowa w Gdańsku, Focus Mall Rybnik.

Spółka Wojas uruchomiła też swój dziewiąty salon firmowy na Słowacji, który mieści się w żylińskim centrum handlowym Aupark.

Obecnie sieć stanowi około 140 sklepów firmowych. W ofercie sklepów znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe.

Założona w 1990 roku firma Wojas to też jeden z największych polskich producentów obuwia. Wiosną 2008 r. Wojas SA zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego.