Artur Garnczarek

– Od ubiegłego roku prowadzimy projekt modernizacji i odświeżania wnętrz naszych perfumerii. Zaaranżowaliśmy na nowo już kilkanaście naszych salonów mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

Remont  przeszły już perfumerie Sephora w  centrach handlowych Arkadia, Sadyba Best Mall i Atrium Reduta w Warszawie, w Manufakturze w Łodzi i w Silesia City Center w Katowicach.

-W przypadku tego projektu naszym celem jest stworzenie nowej przestrzeni, która będzie jeszcze bardziej przyjazna, atrakcyjna i inspirująca dla klientów, a układ perfumerii będzie pozwalał na łatwiejsze poruszanie się po niej- podkreśla Artur Garnczarek.

 -Nowe elementy wystroju wnętrz to m.in. ściany monitorów, na których wyświetlane są filmy z licznych imprez organizowanych przez Sephora, np. pokazów najnowszych trendów czy technik makijażu. Na monitorach można też oglądać ponad sto krótkich filmów instruktażowych poświęconych makijażowi, pochodzących z profesjonalnego videobloga prowadzonego przez wizażystki Sephora.

– Koncentrujemy się również na jakości, zarówno asortymentu, jak i obsługi klientów. Łączy się to m.in. ze stałym inwestowaniem w rozwój wiedzy i kompetencji naszych pracowników. Przykładem może być rozpoczęty niedawno projekt Sehora University, czyli unikalny koncept szkoleniowy, pierwszym taki na polskim rynku, w ramach którego makijażyści Sephora pogłębiają swoją wiedzę nad temat makijażu korzystając z doświadczenia najlepszych ekspertów w branży – dodaje Artur Garnczarek.

Jak poinformował wcześniej redakcję Retailnet.pl dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska, firma obecnie pracuje nad kilkoma projektami o strategicznym znaczeniu dla firmy. Są to otwarcia nowych salonów oraz uruchomienie sklepu internetowego. Ten projekt jest jednak długoterminowy, którego realizacja została rozłożona na kilka nadchodzących miesięcy.