Krzysztof Nitsch, MIG: zwiększanie przewagi dzięki e- commerce

Krzysztof Nitsch

Krzysztof Nitsch, Marketing Investment Group

– Liczba stałych klientów, którzy korzystają z naszych kanałów sprzedażowych w internecie, zwiększa się z miesiąca  na miesiąc. Prognozy na 2012 rok przewidywały zresztą  wzrost udziału e-handlu w rynku o 25 proc. Obserwując ten dynamicznie rozwijający się segment nie mogliśmy pozostać obojętni– mówi Krzysztof Nitsch, członek zarządu Marketing Investment Group.

– Jeśli dodamy do tego wyniki badań nad efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline, badania wskazywały, że aż 80 proc. klientów dokonuje zakupu w rzeczywistym sklepie po uprzednim poszukiwaniu informacji na temat danego produktu w sieci) – możemy jasno powiedzieć, że ten kanał sprzedaży jest jedną z ważniejszych gałęzi, decydujących o postępie całej Grupy MIG – mówi Krzysztof Nitsch.

Zarząd firmy pracując nad ulepszaniem istniejących sklepów internetowych w obrębie MIG – e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl – postanowił zainwestować w nowy koncept.

– Po kilku miesiącach pracy sztabu naszych specjalistów wystartowała GaleriaMarek.pl  – pierwsza internetowa galeria handlowa, oferująca klientom produkty znanych marek w formach graficznych i cyklach cenowych zgodnych z obowiązującymi w tradycyjnych galeriach handlowych (okresy regularnych cen na nowe kolekcje, okresy wyprzedażowe).  Innowacyjny layout, nowoczesna i intuicyjna nawigacja, szeroka oferta najlepszych marek – to wszystko sprawia, że w ciągu zaledwie kilka miesięcy progi Galerii przekroczyło już ponad 500 000 klientów. Cały czas pracujemy nad rozwojem funkcjonalnym serwisu oraz pozyskiwaniem nowych marek.  Tylko ostatnio do grona wirtualnych salonów Nike, Reebok, Puma, adidas, Ecco, Timberland, Converse dołączył także salon CAT, Merrell oraz Tommy Hilfiger. Mamy nadzieję, że w 2013 roku koncept rozwinie się spektakularnie i zyska zaufanie jeszcze większej rzeszy zadowolonych klientów – podsumowuje Krzysztof Nitsch.

MIG jest właścicielem salonów Sizeer, Timberland, Umbro, 50 style, wyłącznym dystrybutorem linii obuwniczej Lacoste. Firma  również prężnie rozwija kanał sprzedaży e-commerce, poprzez e-sizeer.com, Timberland.pl i 50style.pl.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016