Asko: perfumeria Marionnaud w Galerii Białej

Perfumeria Marionnaud

Perfumeria Marionnaud

Sklep z luksusowymi kosmetykami Marionnaud, o powierzchni 150 mkw. powstanie  w Galerii Białej w Białymstoku 5 grudnia 2012 roku. Perfumeria zajmie lokal na parterze galerii. W Polsce za rozwój sieci Marionnaud odpowiedzialna jest firma Asko sp. z o.o.

W listopadzie spółka uruchomiła dwie perfumerie,  w Galerii Świdnickiej oraz w Galerii Rzeszów.

Marionnaud Parfumeries to międzynarodowa sieć luksusowych perfumerii założona we Francji w 1984 roku przez Marcela Frydmana. Właścicielem Marionnaud jest Grupa AS Watson. Obecnie na świecie znajduje się ponad 1,3 tys. salonów Marionnaud. Na polskim rynku sieć perfumerii jest obecna od 7 lat i liczy 36 salonów. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych m.in. w: CH Reduta i Blue City w Warszawie, CH Silesia City Center w Katowicach, Drukarnia Bydgoszcz i innych.

Spółka w 2013 roku przewiduje kolejne otwarcia w centrach handlowych. Średnia powierzchnia jaką bierze pod uwagę to format 150-170 mkw. z dużą witryną, w dobrze widocznym i skomunikowanym miejscu. Powierzchnia ta może oczywiście być większa lub mniejsza, portfolio spółki obejmuje różne lokale o metrażu znacznie większym lub mniejszym niż wyżej wspomniany. Wszystko zależy od formatu projektu, jego wielkości, lokalizacji oraz konkurencji.

W perfumeriach Marionnaud sprzedawane są produkty do pielęgnacji i makijażu, zapachy, kosmetyki kolorowe, produkty do kąpieli oraz akcesoria kosmetyczne. Sieć oferuje wyroby ponad 130 światowych i polskich marek kosmetycznych, a wśród nich m.in.: Lancôme, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Helena Rubinstein, Hugo Boss, Armani, Guerlain, Estée Lauder, Clinique, Calvin Klein, Gucci, Kenzo, L’Oréal Paris. Marionnaud posiada także własne linie preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała: Marionnaud BIO, Marionnaud Skincare oraz linię produktów do kąpieli Marionnaud Bathline.

Reklama

Galeria Jurajska