Krzysztof Giemza, Echo Investment: trzeba ulepszać sprawdzone, klasyczne rozwiązania

Krzysztof Giemza, Echo Investment

Krzysztof Giemza, Echo Investment

– Obecnie mamy sytuację, w której nastąpiło znaczące nasycenie się rynku i przez to w dużej mierze pola aktywności deweloperów są dość ograniczone. Dlatego też funkcjonowanie i planowanie nowych centrów handlowych wymaga obecnie jeszcze większego wysiłku, pomysłowości i podejmowania większego ryzyka ze strony deweloperów i inwestorów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Krzysztof Giemza, dyrektor działu centrów handlowych Echo Investment.

– Racjonalna jest więc realizacja nowych centrów handlowych, w których możliwe jest pogodzenie własnych priorytetów z oczekiwaniami najemców i budowanie środowiska poprzez świadome kreowanie przestrzeni publicznej – przyjaznej dla odwiedzających, a równocześnie będącej autentyczną przestrzenią miejską – dodaje Krzysztof Giemza.

Jak podkreśla Echo Investment realizuje projekty z atrakcyjnymi marżami, które cieszą się dużym zainteresowaniem rynku i sektora bankowego. Dziś szansę na sukces mają przede wszystkim doświadczeni gracze oferujący najlepsze realizacje, którzy szukając nowych produktów są w stanie jednocześnie ulepszać sprawdzone, klasyczne rozwiązania – dodaje na koniec Krzysztof Giemza.

Echo Investment SA zbudowało ponad 20 centrów handlowych. Poza Polską spółka prowadzi inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016