Merylin: plany rozwoju sieci sklepów

Marilyn

Sklepy marki Marylin mierzą średnio od 20 do 60 mkw., zaś wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię 15 mkw. Obecnie w Polsce sieć tworzą  salony własne marki oraz sklepy franczyzowe. Przedstawiciele sieci podkreślają, że cały czas poszukują partnerów zainteresowanych otwarciem sklepów Marylin.

Jak mówi właścicielka firmy, Marzena Janiak-  Marylin to 16 salonów firmowych na terenie największych polskich miast, m. in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie.

-Cały czas otwieramy kolejne. Współpracujemy z sieciami marketowymi – Rossmannem, Auchan, Schleckerem oraz, od niedawna, z Drogerią Natura. Systematycznie rozwijamy również sieć punktów sprzedaży poprzez franczyzę. Nasze produkty cieszą się dużym uznaniem również za granicą, współpracujemy z kontrahentami m. in. z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 15 lat swojej działalności przedsiębiorstwo zdobyło silną  pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zyskała duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju i produkuje zarówno luksusowy asortyment, jak i produkty klasyczne.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016