Stokrotka: firma planuje otwarcia kolejnych galerii handlowych

Galeria Stokrotka

Galeria Stokrotka

Firma Stokrotka sp. z o.o. poza supermarektami pod własnym logo, buduje także galerie handlowe Stokrotka. Przedstawiciele firmy w rozmowie z redakcją Retailnet.pl zapowiedzieli otwarcia kilku centrów handlowych Stokrotka w 2013 roku. Najbliższe planowane jest we Wrocławiu.

W centrach handlowych spółki znajdują się supermarkety Stokrotka, a także sklepy i lokale handlowo-usługowe. W listopadzie 2012 roku spółka otworzyła Galerię w Boguchwale pod Rzeszowem, a w grudniu powstały obiekty w Lublinie i Krakowie.

Galerie handlowe Stokrotka znajdują się na osiedlach większych miast, jak i w mniejszych miejscowościach. W większości obiektów centralne miejsce zajmuje supermarket Stokrotka. W pasażu funkcjonują lokale handlowo-usługowe takie jak apteki, kwiaciarnie, butiki odzieżowe czy drogerie. Największe centra handlowe Stokrotka mierzą ponad 4,2 tys. mkw. Tego typu obiekt znajduje się m.in. w Tychach. Najemcami galerii Stokrotka są także znane sieci tj. Pepco, Rossmann czy Media Expert. W galeriach poza Stokrotką znajduje się od kilku do kilkudziesięciu najemców.

– Naszym głównym celem jest zapewnienie szerokiej gamy usług w jednym miejscu. Klienci galerii mogą zrobić zakupy spożywcze w supermarkecie Stokrotka, a także zaopatrzyć się w sklepach pasażu handlowego. Zależy nam na tym, by klienci mogli zrobić kompleksowe zakupy blisko domu – tłumaczy Wojciech Słowański, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami spółki Stokrotka.

Centrum Handlowe Stokrotka otwarte w Lublinie liczy 1330 mkw. powierzchni i jest już w całości skomercjalizowane. Trwają rozmowy z kolejnymi najemcami obiektów w Krakowie (1500 mkw. powierzchni) i Boguchwale (1350 mkw.). Przy Centrach funkcjonują parkingi z miejscem na średnio 60 aut.

Równolegle spółka kończy budowę kolejnych obiektów. Najbliższe otwarcie Centrum Handlowego Stokrotka odbędzie się we Wrocławiu przy ul. Krzemienieckiej. Stokrotka pozyskuje także nowe tereny pod budowę galerii i sklepów.

Supermarkety Stokrotka mają od 100 do 1,4 tys. mkw. powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych, w tym artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol oraz produkty świeże. Dopełnieniem oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy sieci.

Stokrotka sp. z o. o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Jest kluczową spółką Emperii i jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Spółka zarządza ponad 200. obiektami na terenie całego kraju, w tym galeriami handlowymi Stokrotka. Jest właścicielem 188 supermarketów osiedlowych Stokrotka oraz 9 supermarketów delikatesowych Delima.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016