Salon sieci obuwniczej CCC

W 2013 roku sieć sprzedaży spółki obuwniczej NG2 zwiększy się o 140-150 sklepów. W tym około 100 punktów handlowych powstanie za granicą. Tym samym powierzchnia handlowa może wzrosnąć o 60 tys. mkw. Priorytetem na ten rok jest rozwój sieci w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii – informują przedstawiciele spółki.

Wcześniej spółka planowała w 2013 roku poszerzyć posiadaną sieć 120 sklepów CCC. Co najmniej 40 salonów sprzedaży powstanie w Polsce, 25 w Czechach i na Słowacji, 25 na Węgrzech i co najmniej 20 w Rumunii. Powierzchnia handlowa ma się powiększyć o 47 tys. mkw.

Ponadto w 2013 roku przychody ze sprzedaży spółki mogą wzrosnąć o blisko 40 proc., a zysk netto może wynieść nawet 160 mln zł.

NG2 SA w grudniu 2012 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 121 mln zł. Przychody za okres styczeń – grudzień 2012 wyniosły ponad 1,3 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2011 o prawie 21 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za grudzień wyniosły 118,4 mln zł. Narastająco za okres styczeń – grudzień wyniosły ponad 1,2 mld zł.

NG2 SA jest właścicielem sieci sklepów CCC, Lasocki, Quazi, Boti. Na dzień 30 września 2012 roku sieć sprzedaży spółki obejmowała 713 placówek. Strategicznym celem spółki na lata 2013 – 2015 jest zdobycie pozycji lidera rynku obuwniczego w każdym z krajów Europy Środkowej. W Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech spółka zamierza rozwijać sieć sklepów własnych, natomiast w Rosji, Rumunii i krajach nadbałtyckich przez franczyzę. Nie wykluczamy również rozwoju w Kazachstanie i na Ukrainie.