TK Development: grupa LPP wchodzi do CH Nowy Rynek

Wizualizacja Centrum Handlowego Nowy Rynek

Wizualizacja Centrum Handlowego Nowy Rynek

W realizowanym przez TK Development Centrum Handlowym Nowy Rynek w Jeleniej Górze znajdą się sklepy wszystkich marek odzieżowych grupy LPP SA. W galerii swoje sklepy otworzą Cropp, House, Mohito, Sinsay oraz dwukondygnacyjny Reserved. Łączna powierzchnia handlowa, którą marki odzieżowe z grupy LPP zajmą w jeleniogórskim projekcie TK Development to ok. 3,3 tys. mkw.

Porozumienie z grupą LPP to istotny krok w procesie komercjalizacji Centrum Handlowego Nowy Rynek – podkreśla Sylwia Balczyńska, Kierownik ds. najmu w TK Development. – Warto dodać, że poza wymienionymi markami odzieżowymi, na powierzchni około 350 mkw. wkrótce znajdzie się także Home&You, sklep z wyposażeniem wnętrz i dodatkami do domu.

Firma TK Development, odpowiedzialna za komercjalizację CH Nowy Rynek, podpisała już umowę najmu z operatorem spożywczym, Intermarche.

Proces komercjalizacji śródmiejskiej galerii przebiega w oparciu o profesjonalny i czytelny podział oferty na modową zlokalizowaną na Poziomie +1 oraz usługową, łatwo dostępną z Poziomu 0, szczególnie potrzebną pasażerom dworca autobusowego zintegrowanego z galerią handlową.

Inwestycja wspólna dla TK Development i Heitman dotyczy działki, położonej przy głównym trakcie komunikacyjnym w Jeleniej Górze, tj. alei Jana Pawła II, stanowiącej drogę tranzytową pomiędzy Wrocławiem a granicą z Czechami. 70 proc. udziałów spółki celowej projektu jest po stronie inwestora Heitman, pozostałe 30 proc. – po stronie TK Development. Wartość inwestycji to 55 mln euro.

Na działce wielkości 3 ha deweloper TK Development planuje wybudować centrum handlowe o powierzchni 56 tys. mkw., w tym powierzchni najmu 24  tys. mkw. Na powierzchni handlowej obiektu może się znaleźć ok. 115 lokali handlowo-usługowych. Miejsca parkingowe zostaną udostępnione klientom w podziemiu oraz na dachu obiektu.

Lokalizacja obiektu przy ulicy Obrońców Pokoju 1, pomiędzy Starym Miastem a aleją Jana Pawła II, w bezpośrednim sąsiedztwie jeleniogórskiego rynku oraz na przedłużeniu głównej ulicy handlowej zapewni doskonały dostęp dla klientów zmotoryzowanych, pieszych oraz turystów. Realizacja galerii handlowej zakłada także gruntowną przebudowę istniejącego dworca autobusowego i włączenie go do inwestycji.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016