Gemini Park Tarnów: najemcy zadowoleni z obrotów w grudniu 2012

Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów, centrum handlowe należące do Gemini Holdings, w grudniu 2012 odwiedziło o 41 proc. więcej klientów niż w ostatnim miesiącu poprzedniego roku. Liczba gości przełożyła się również na rekordowy, jak podkreśla zarząd obiektu, poziom obrotów zanotowany przez najemców.

– Te wyniki to pozytywny sygnał  świadczący o  umacnianiu się dominującej pozycji centrum na rynku regionalnym – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Oficjalne analizy (w tym ta, którą wykonał Główny Urząd Statystyczny) alarmują, że nastroje konsumenckie ulegają systematycznemu pogorszeniu, a Polacy coraz krytyczniej oceniają sytuację ekonomiczną kraju. Według danych opublikowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych, w grudniu minionego roku polskie obiekty handlowe odwiedziło o 3,7 proc. mniej klientów niż w tym samym miesiącu 2011 roku.

Najemcy Gemini Park nie potwierdzają prawdziwości tych pesymistycznych sygnałów. Ich obroty wzrosły średnio o 26 proc., rok do roku.

– Grudzień 2012 był dla salonu Martes Sport udany, odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 52 proc., w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku – mówi Łukasz Jarek, kierownik sklepu Martes Sport Tarnów. – Wpływ na progresję miała m.in. bardzo obszerna oraz dobrze dostosowana oferta, dzięki której każdy klient mógł znaleźć coś dla siebie. Zimowa aura sprawiła, że największą popularnością cieszyła się odzież, obuwie oraz sprzęt narciarski – dodaje Łukasz Jarek.

Zadowolenia z wyników sprzedaży nie kryje Beata Tylutka, manager sklepu home&you, oferującego produkty wyposażenia wnętrz. – W grudniu obroty naszego salonu wzrosły o blisko 240 proc., w porównaniu do poprzednich miesięcy, a porównując grudzień 2012 z grudniem 2011 odnotowaliśmy 43 proc. wzrost obrotów – stwierdziła.

Także salon Empik w Gemini Park Tarnów zanotował wzrost frekwencji i obrotów.  Sprzedaż wzrosła o 200 procent, w porównaniu z poprzednimi miesiącami. Średnia wartość transakcji także była wyższa – mówi Karolina Wyczółkowska – dyrektor marketingu Empiku – Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się produkty z niedawno wprowadzonego do oferty działu lifestyle czyli artykuły do wystroju wnętrz, produkty kulinarne, gry planszowe itp. – dodaje.

– W okresie świątecznym, w perfumerii Douglas klienci najczęściej kupowali zapachy i zestawy prezentowe, jak informuje Aneta Mrowiec, z-ca kierownika Perfumerii Douglas.

Dobre wyniki salonów sprzedaży oraz popularność centrum wśród klientów przyciąga do obiektu wciąż nowe firmy. –  Staramy się systematycznie pozyskiwać do grona naszych najemców nowe marki,  gdyż  klienci cenią szeroki wybór oraz świadomość, że dokonują zakupów w miejscu, gdzie oferta handlowa jest najbogatsza i najbardziej zróżnicowana – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Tarnów.  – W grudniu podpisaliśmy umowy najmu z kolejnymi firmami i już wiosną do  salonu modowego zaprosimy  Quickside, a do  cukierni znaną w regionie sieć Kudelski. Tym samym osiągnęliśmy już  99-proc. stopień komercjalizacji – dodaje.

Za wynajem Gemini Park Tarnów odpowiada GREM Gemini Real Estate Management spółka z o.o.  we współpracy z BOIG Property Consulting oraz Cushman & Wakefield. Firma GREM Gemini Real Estate Management spółka z o.o. jest jednocześnie zarządcą centrum.

 

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016