Piotr Zielaskiewicz, Premiere: nawet 15 salonów Funk'N'Soul w 2013 roku

Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk'N'Soul

Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk'N'Soul

Firma Premiere sp. z o.o., właściciel marki Funk’N’Soul zakończyła rok 2012 z liczbą ponad 100 sklepów swojego brandu. Sklepy sieci znajdują się głównie w centrach handlowych na terenie całej Polski, w miastach różnej wielkości. Firma posiada też swoje sklepy w Czechach i na Słowacji.

– W tym roku nie planujemy zwalniać naszej ekspansji. W planach jest otwarcie 10-15 nowych salonów marki Funk’N’Soul w różnych częściach kraju – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk’N’Soul w firmie Premiere sp. z o.o. – Nasza ekspansja oparta jest o współpracę franczyzową. Wszystkie salony marki otwierane są przez franczyzobiorców. Obecnie skupiamy się na rozwoju sieci w Polsce. Sklepy brandu zajmują średnio powierzchnię 80-100 metrów kwadratowych.

Spośród wszystkich salonów Funk’N’Soul, 50 sklepów oferuje tylko produkty marki. Reszta to salony multibrandowe, w których dostępna jest także oferta innych marek odzieżowych. Na terenie Czech działa około 25 sklepów. Na Słowacji znajduje się około 10 salonów Funk’N’Soul.

Jak twierdzi Piotr Zielaskiewicz przewidywana suma inwestycji w nowy lokal to około 2 tysiące złotych na metr kwadratowy. Adaptacja lokalu po innej marce odzieżowej wiąże się z wydatkiem rzędu około 10 tysięcy złotych. Firma Premiere nie pobiera opłat licencyjnych od franczyzobiorców.

Odzież marki Funk’N’Soul sprzedawana jest zarówno w salonach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem sklepu internetowego.

Funk’N’Soul to młodzieżowa, miejska marka odzieżowa. Brand posiada w swojej ofercie kolekcje damską i męską. W sklepach marki dostępne są spodnie jeansowe, sukienki, bluzki, bluzy, marynarki, kurtki, płaszcze oraz akcesoria tj. obuwie, torby, szaliki.

 

Reklama

Galeria Jurajska