Radosław Wiśniewski, Redan: kilkanaście sklepów franczyzowych w Polsce i za granicą w 2013

Radosław Wiśniewski, prezesa zarządu Redan SA

Radosław Wiśniewski, prezesa zarządu Redan SA

– Na koniec 2012 roku sieć sprzedaży segmentu modowego (Drywash, Top Secret i Troll) w Polsce liczyła 171 sklepów, czyli o 8 placówek mniej niż na koniec 2011 roku. Równocześnie spółka otworzyła 49 kornerów depozytowych – koncepcji shop in shop, która dla marek Troll i Drywash jest intensywnie rozwijana od początku ubiegłego roku – powiedział portalowi Retailnet Radosław Wiśniewski, prezes zarządu Redan SA.

– Obecnie nie możemy określić o ile dokładnie wzrośnie nasza sieć w roku 2013 ponieważ bieżący rok jest dla Grupy Redan czasem nie tylko rozwoju, ale również zintensyfikowanej optymalizacji sieci. Eliminujemy nierentowne lokalizacje koncentrując się na rozwoju rentownych i rosnących segmentów naszego biznesu – kanału franczyzowego, e-commerce i działalności zagranicznej. Jednakże w 2013 roku zamierzamy nadal otwierać nowe sklepy i rozwijać naszą działalność modową. Zakładamy otwarcie w Polsce kilkunastu nowych salonów franczyzowych.

– Na rynkach zagranicznych segment modowy Redanu rozwija się bardzo prężnie. Pod koniec 2012 roku posiadaliśmy na Ukrainie, w Rosji i na Białorusi 67 sklepów. Planujemy, że w roku 2013 nasza sieć zagraniczna wzrośnie o kilkanaście nowych placówek, które będą otwierane w formule franczyzowej.

– Ponadto dynamicznie rozwijamy sprzedaż realizowaną za pośrednictwem Internetu. W związku z tym przygotowujemy się do uruchomienia sklepu on-line także w Rosji, co nastąpi pod koniec I kwartału bieżącego roku. Sklep internetowy na Ukrainie z powodzeniem działa już od końca 2011 roku., a jego sprzedaż, podobnie jak sprzedaż e-sklepu w Polsce stale rośnie. Sprzedaż przez Internet w 2012 roku  wzrosła o 98,9 proc. względem sprzedaży w tym kanale w roku poprzednim i zapewniła nam ponad 21,6 mln zł obrotów. Zakładamy kontynuowanie dynamicznego rozwoju e-commerce w kolejnych okresach, gdyż jest to najszybciej rozwijający się kanał sprzedaży naszej Grupy, którego udział w łącznych przychodach systematycznie rośnie – dodał Radosław Wiśniewski

Redan SA jest właścicielem marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.  Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Na koniec grudnia 2012 roku sieć Textilmarket składała się z 275 sklepów własnych. Natomiast w sieci sprzedaży Top Secret, Troll i DryWash w tym okresie funkcjonowało 230 sklepów własnych i franczyzowych.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska