Rafał Chrapkowicz, Pako Lorente: poszukujemy lokali w dużych miastach w Polsce

Rafał Chrapkowicz, właściciel Pako Lorente

Rafał Chrapkowicz, właściciel Pako Lorente

Pako Lorente, polski producent odzieży męskiej, planuje otwarcie około 10 nowych salonów w 2013 roku. Ekspansja sieci będzie dotyczyć dużych miast na terenie całego kraju.

Obecnie Pako Lorente ma 30 salonów w tym 4 własne i 26 franczyzowych. Łączna powierzchnia handlowa sieci to ponad 2, 5 tys. mkw.

– W tym roku postawimy na ekspansję w dużych miastach takich jak Lublin, Kraków czy Bydgoszcz. Poszukujemy lokali o wielkości około 100 mkw. w dużych centrach handlowych. W marcu zaplanowaliśmy otwarcie dwóch sklepów, w CH Jantar w Słupsku oraz w Factory Warszawa Annopol. Docelowo 2013 rok chcemy zakończyć z 3,5 tys. mkw. powierzchni handlowej – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente sp. z o.o.

Średnia powierzchnia salonów Pako Lorente to 80 – 100 mkw. Większość  najdłużej istniejących sklepów ma około 80 mkw. Z kolei nowo otwierane mają od 100 do 120 mkw.

– Wraz z rozwojem sieci pracujemy także nad rearanżacją naszych lokali. W tym roku duże zmiany przeprowadzimy w sklepach we Wrocławiu w Magnolia Park oraz w Tarnowie w Gemini Park – dodaje Chrapkowicz.

Pako Lorente rocznie otwiera około 5 nowych sklepów. W tym roku ekspansja zostanie zintensyfikowana. – Wynika to z faktu, że marka jest coraz lepiej rozpoznawalna na rynku. Ekspansję rozpoczynaliśmy od mniejszych miast, teraz przyszedł czas na bardziej prestiżowe lokalizacje – podsumowuje Chrapkowicz. Ambasadorem marki jest aktor Marek Kaliszuk, a twarzą marki: piłkarz reprezentacji Polski – Radosław Majdan.

Oprócz salonów w Polsce, Pako Lorente posiada też sklepy w Czechach ( 5 salonów ) i na Słowacji ( 3 salony). Kolekcje marki dostępne są także w sklepach przedstawicieli na  Ukrainie, Węgrzech i w Norwegii. Oprócz sprzedaży tradycyjnej Pako Lorente od 2010 roku prowadzi także sprzedaż za pomocą sklepu on-line.

Przedstawiciele firmy opowiedzą więcej o koncepcie i ekspansji marki podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. Forum odbędzie się 7 marca w Warszawie. Więcej o tym wydarzeniu na stronie www.scf.retailnet.pl

Reklama

Galeria Jurajska