SCF 2013 Spring Awards: trzy sieci handlowe nominowane w kategorii FMCG Retailer

SCF 2013 Spring

SCF 2013 Spring

Podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum poznamy zwycięzcę w kategorii FMCG Retailer of the Year 2013. O tytuł będą ubiegać się trzy sieci sklepów spożywczych: Auchan, Piotr i Paweł oraz Biedronka.

– Biedronka to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów. Praktycznie codziennie otwiera kolejne punkty handlowe. Właściciel sieci od pewnego czasu poprawia wystrój sklepów rezygnując z klimatu typowo dyskontowego, a także zwiększył ofertę produktów. Wprowadzanie tych zmian jakościowych ma poszerzyć bazę klientów. Oczywiście postępuje to stopniowo – powiedziała Patrycja Dzikowska, Associate Director w dziale badań i doradztwa Jones Lang LaSalle

– Natomiast Auchan poprzez plany przejęcia sieci sklepów Real może stać się jednym z trzech największych graczy w swoim segmencie na rynku polskim. Uzależnione jest to od zgody urzędu antymonopolowego. Ponadto sklepy Auchan są dobrze oceniane pod względem ceny i jakości oferowanych produktów.

– Supermarkety Piotr i Paweł to sieć, która jako jedna z pierwszych wprowadziła sprzedaż artykułów w internecie. Spółka podejmuje też trafne decyzje odnośnie lokalizowania kolejnych sklepów. Dzięki temu, w porównaniu z innymi sieciami delikatesów, lepiej radzi sobie podczas kryzysu. Wprowadziła również zmiany w asortymencie, który jest dostosowany do klientów ze średnim portfelem.

Auchan, Piotr i Paweł oraz Biedronka zostały wytypowane do nagrody przez Jury w składzie: Klaudia Woźniak (Colliers International), Ewa Ściubidło (BOIG), Patrycja Dzikowska (Jones Lang LaSalle), Renata Kusznierska (Savills), Piotr Kaszyński (Cushman & Wakefield) i Maciej Celmer (Mallson).

Wręczenie nagród odbędzie się 7 marca 2013, podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition, w warszawskim hotelu Hilton. Więcej informacji na stronie scf.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016